2.11.08

南丫島睇台慶一遊@@

收工沒有訓= =訓唔著 直踩...
下午太準時 打比阿jan 佢係度 : hahaha 我估到咩事XD
之後去左三號碼頭食野@@都ok@@
4點幾去到行左一大輪終於搵到 個陣唔覺得累既都...
頂多係出哂汗 點知原來d累既感覺係深夜先出現 = =

出邊有一個高清電視 加上入邊個廚房係度燒柴...
一d都唔match @_@
一點正左右訓左一陣 比細茵攪醒左=0=
再過一陣 結果凍到醒左 間房真係凍到呢=.=

三點左右去左訓...七點左右起身 跟住又訓番 又醒番x n次 =.=
再十點左右同阿ta+max 睇電視睇到 2點幾...斷哂糧 大家終於醒哂~o~

食埋野就走了...好味@@
兩個字就到了= =真是離譜 但又唔覺好拋...
某人真有我當年既影子@@我之前又係 我之前真係 座十五分鐘小巴都會嘔=.=

到了 隻身前往觀塘做白鼠 很累了 z.z

2 則留言:

麥斯威爾 提到...

以前我都同芬芬差唔多
而家我可以搭車睇書lar~hahahaaaaaa
芬芬真係慘XD

神仔* 提到...

睇書我一時時...小說還可@@
打機是絕對沒問題 XD