16.9.08

第一次寫@_@

中秋早上又是休息了一輪 下午玩左陣誅仙睇左陣gundam X
最近重睇W + X 下一套睇咩好呢A_A
隻game硬係好似好食錢 食錢呢唔緊要 問題係食得來玩得開唔開心
要好好思量一下 3點左右出左去親戚家 同堂弟傾gvg @@
佢都好似鐘意的 不過佢小去機鋪 唔似得我咁敗家XD

7:30 左右 max打來話食完飯=.=早成咁都有
8:00左右我開飯了...食完之後我都準備閃了
10:00左右去到寶林 join埋max出發
抱住搏一搏既心態 終於成功 目的地係正確的

到達後又好似抱住比人點既心態 係咁行
一度行 MAX係咁覺得我地好似行錯路=.=

四個字後到左了T_T
到左後比左168大元飲左可樂 之後去左沙灘玩
JAN好辛苦地砌左個JOEY 冇人幫手呢A.A
你隻手...冇事嘛@@V
整好之後 好多人來左睇 有D仲拍照留念
後尾種上演一套 在水中央XD

玩完一大輪 番上去之後 幾大都燒番D野食下=.=
唔想168飲支水+個可樂T^T
3點閃了....真是好玩呢=]感謝各位

2 則留言:

jan 提到...

我而家先發現你多了個日記xdd
我隻手冇事呀xddd
你要比$168飲枝水你有事d xdddd

神仔* 提到...

比你發現左=]
十分驚貴的水XD